Returpolicy
Vi på Dekal-Dag strävar efter att du ska vara helt nöjd med dina köp hos oss. Om du av någon anledning inte är nöjd med din vara, har du rätt att returnera den enligt våra villkor nedan.
30 Dagars Öppet Köp
Vi erbjuder dig 30 dagars öppet köp från det att du mottagit din vara. Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp, kan du returnera varan inom denna tidsram. Varan måste vara i sitt ursprungliga skick, oanvänd och i originalförpackning.
Returprocess
För att initiera en retur, vänligen följ dessa steg:
Kontakta vår kundtjänst via [email protected] och meddela att du vill göra en retur. Vår vänliga kundtjänst kommer att assistera dig genom hela returprocessen.
Förbered varan för retur. Se till att den är i sitt ursprungliga skick och i originalförpackning.
Vi kommer att tillhandahålla dig med instruktioner för att skicka tillbaka varan.
När vi mottagit och granskat varan och den uppfyller våra returvillkor, kommer återbetalning att utfärdas till det ursprungliga betalningssättet.
Returfrakt
Kunden är ansvarig för returfrakten om returen inte beror på fel från vår sida. Om returen beror på ett fel från vår sida kommer vi att täcka returfraktkostnaderna.
Vi tar ut 50 SEK för returfrakten om returen inte beror på fel från vår sida.
Felaktiga eller Skadade Varor
Om du har mottagit en felaktig eller skadad vara, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart. Vi kommer att åtgärda problemet så snabbt som möjligt genom att antingen ersätta varan eller utfärda en fullständig återbetalning inklusive returfraktkostnader.
Vi strävar efter att göra returprocessen så smidig och rättvis som möjligt. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet, och vi finns här för att hjälpa dig med eventuella frågor eller funderingar gällande returer.
För mer information eller om du behöver hjälp med en retur, vänligen kontakta vår kundtjänst via [email protected]